Frågor... i brist på annat

Frågor, när man ändå inte har ngt annat för sig ;)


Lyx eller budget: Självklart lyx, men bir nog mest budget!

Favoritfilm: Finns många bra gillar mest thrillers o drama.

Favoritfärg: På kläder Svart, grönt

Favoritlåt: Någon med Robyn just nu

Nagellack:
Idag har jag rött!

Skostorlek:
39

När köpte du något åt dig själv sist? Idag 2 toppar och 3 klänningar 1 scarf.

Vilken är din bästa egenskap?
oj ... envis kanske på gott o ont.

Favoritgodis:
Choklad.

Nytt eller vintage: Nytt, men ett bra vintagefynd är alltid trevligt.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Billys leksakskorg.

Vad var det senaste du såg på tv? Ngn film med Adam Sandler igår

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I kväll spelade tennis med Lova o grannarna

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Hus, sommarstuga, husbil, resa massor, massa kläder, ge till välgörenhet. Ett litet hus till mina föräldrar nära oss.

Tycker du om att dansa?
Na efter några öl isf.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
De heter redan Lova o Billy men får jag en flicka ngngång vill jag ha en Stella.

Göra nu? Sooooooova, Nattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0