God förmiddag!

Torsdag redan och helgen är på ingång. Så otroligt fort veckorna går.

Till helgen blir det lugnt tror jag, inga som helst planer. Skönt tycker jag!

Lova börjar bli hostig igen. Dessa sjukdomar! Vill inte...


Längtar till våren, tills man kan sitta på balkongen o njuta av frukosten till solsken.

Till härliga promenader i solen, tills magen börjar sparkas:)

 

I april händer mycket, påsken först. Gillar påsken, den är mysig. Har redan ställt fram några kycklingar. Och köpt ett enormt påskägg.



Då blir det att umgås mkt med nära o kära o äta lite gott och bara ha det så mysigt.



Sen fyller Lova älsklingen år, det blir första barnkalaset. Ska bli så roligt. Tänkte göra en egen tårta, får se hur det går;)

Vi brukar fira för min familj uppe hos mina föräldrar, och för mannen familj här hemma, så det blir många kalas.



Mannens säsong drar igång, vet inte om han kommer tävla ngt i år med tanke på att bilen verkar gått i ide...



Sen planerar vi en tripp till Stockholm! Ska bli så härligt. Vi blir barnlediga o ska ta hand om oss. Underbart!

Längtar tills hotellfrukostar mest haha, just det att slippa att laga mat. Sova i härliga sängar o shopppppa:))

 


För övrigt är jag med o hjälper till vid ett projekt som vänder sej till ett polskt barnhem. Barnen där behöver all hjälp de kan få.

Jag ska göra lite egna tavlor och sy kuddar, bland annat. Och allt ska åka med tjejerna Amanda o Emmie dit i april. Känns skönt att kunna göra ngt för dem.

Amanda o Emmie har verkligen gjort ett sånt jobb! Heja er! Kolla in deras hemsidaoch hjälp gärna till:

http://projektpolen.bloggsida.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0