Efter Regn kommer Solsken?...!

Kräksjukan har nog lagt sej, hoppas jag verkligen nu! Det suger verkligen ALLT ur en. Även om just jag inte drabbades så hade jag 2 sjuklingar här hemma som var riktigt dåliga.
Mkt tvätt o ombyten o putsa rent allt från bassklilusker. Blää

Men efter regnet kommer som sagt solskenet:)) O idag blev det mycket! solsken, berättar mer sen:))

Annars har här inhandlats 2 supersöta undulater som levereras först på söndag, åhh väntan e låång;)
Lova o jag åkte o valde ut en vit med lite gråmelange på ryggen o en vit med lite blå på ryggen. Så söta.
Lova ville döpa dem till Lilo o Stich. o eftersom Stich var lite svåruttalat så skulle "hennes" heta Lilo tyckte hon:))

I mars ska jag hålla kurs! I kort-tillverkning, scrapbooking. Väldigt nervöst men roligt. Ser det som en kanonutmaning:)

All for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0