Blogg-uppehåll.

Hej kära vänner!
Nu var det ett jättebra tag sen jag uppdaterade ngt....
Haft lite fullt upp.
Och nu är det sköna sommartider så blir inte så mkt data.

Vi försöker njuta så mkt som möjligt av 5 v sommarlov:)
Det blir mkt cykelturer till havet, sol och bad o massa god glass. MUMS.

Kommer tillbax tidig höst, med förhoppningsvis massa skoj att uppdatera.
o kanske skriver jag ngt inlägg i sommar med om jag inte kan hålla mej ifrån bloggen;)

Önskar er alla en jätteskön sommar med mkt sol o skratt.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Jessie

E e inte dags att häva blogg-uppehållet snart? puffa puffa

2009-09-09 @ 13:41:06
URL: http://tigershus.blogg.se/
Postat av: sari h

jag blir lite nyfiken... var har du läst om mig... ? o hur hittade du mig :-) ?

2009-09-11 @ 14:20:50
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari h

självklart ... jag väntar med spänning... :)

2009-09-17 @ 22:52:46
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari h

självklart ... jag väntar med spänning... :)

2009-09-17 @ 22:53:28
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari h

jag köpte min hos kortmakaren i floda...

de flesta butiker (t ex stämpelboden, scrapbook etc)kan ta hem den tror jag...

den visades på mässan i våras...

jag tror att den är bra - om än lite bökig...

jag köpte den, men har inte riktigt fått användning för den ännu...

men jag säger inte att den är dålig... bara platskrävande...

men man kan definitivt göra många saker med den...



o d finns oxå en dvd som man kan beställa separat - som du får flera tips igenom...



du får väl komma hit ngn gång o testa... :-)



jag kan dra ihop några tjejer o så kan vi pyssla... :-)

jag har d inte så himla stort - men vi fixar d nog :-)

2009-09-22 @ 12:47:52
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari h

jag tror att idén faktiskt kommer från crafter's companion-väskan... men jag är inte säker... jag vet i alla fall att tjejen demar den trekantiga asken i sin video... om den inte finns på youtube ngnstans...

2009-10-05 @ 05:59:20
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari h

faktum r att jag köpte mig en scor-pal förra helgen när papperskraft var i partille... fördelen med den är att bigar-linjerna är utmärkta med mått - i det här fallet tum... men jag har sett att det skall komma en bigarbräda med cm-mått också... det kan verkligen underlätta... :-) - jag önskar bara att den varit sådan från början - t ex tum på ena sidan och cm på andra... d tycker jag hade varit d smidigaste av allt... istället för att "behöva" köpa en bräda av varje...

ang mina klipp...

jag letar bara på youtube... där finns mycket...

o känner man till några sökord som t ex card fold, gate fold o s v... så brukar d ena ge d andra...

2009-10-05 @ 06:14:17
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Louise Alexandersson

Ja bara maila mig på lizen at rocketmail.com

2009-10-06 @ 08:13:16
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej Marita !

Yes box, det gör jag ! Fantastiskt kul är det ! Självklart, ställ mig frågor du bara =) Pernilla

2009-10-11 @ 21:31:39
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: sari h

du kan göra i stort sett vad som helst :-)

det finns bra mått på både bas och lock till askarna...

vore kul att träffas o pyssla tillsammans... :-) - för själv har jag ingen lust... tyvärr...

Postat av: sari h

vet inte riktigt varför jag gillar halloween så mycket... kanske r d barnet i mig som får utlopp...

har börjat att älska döskallar, monster m m på senare dar... dock inte skräckfilmer... jag gillar halv-fula saker...

o häxor har oxå blivit en passion...

ngt hände när jag skulle fylla 40... kanske släppte alla hämningar ... hehheh :-)

Postat av: sari h

scrapbruket har många martha stewart-stansar...

spindelnäts-stansen hittade jag på tradera... hörnstansen till den köpte jag från en engelsk butik på nätet...

drippy goo på mässan i göteborg... jag minns bara inte vad affären hette...

jag brukar undvika att beställa för dyra paket från usa för att slippa tull, skatt o moms...

men d r inte alltid lätt att hitta ngt i england heller... men d r ju att rekommendera om du hittar d där - för då slipper man ju tullen...

Postat av: Cladde

Hallå där! Du lämnade en kommentar på min blogg för ett tag sen.. Hade frågor om utbildningen jag gått.. Gå in på länken nedan och fråga där om du vill.. Det underlättar en del om någon annan vill ha svar på samma fråga.. då kan jag hänvisa dit =)

Ha det bra!!



http://cladde.blogg.se/2009/october/inredning-och-butikskommunikation.html#comment

2009-10-23 @ 15:16:49
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: sari h

jag tror att fiskars har en sån mall... jag har för mig att jag köpt en sån - jag har bara inte hunnit testa den än...

Kortmakaren har såna askar - i 2 storlekar o färger - färdigvikta - i fempack för 25 kr... Inte så farligt dyrt...

Postat av: sari h

hmmm - boxar... javisst... jag skall försöka anta utmaningen... d r ju super när man får konkreta uppdrag - tack för d...

jag har en ledig dag imorgon... kanske hinner jag med ngt då...

men boxar just... hrmmmm - jag får nog tänka tänka...

Postat av: sari h

d där huset får nog vänta.. jag har ju ingen mall en gång...

o jag har inte hunnit göra ngt alls idag... förutom förbereda julkort, rensa på pysselbordet, förbereda mig för pyssel på lördag... - ibland blir d inte som man vill...

Postat av: sari h

jag skall absolut ta o titta på hennes skisser - men inte just nu... nu r d prioritet på att få ordning på pysselrummet... jobb hela dagen imorgon o kväll o natt - sen r d pysselträff på lördag.... kanske på söndag... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0