Sprudlar av kreativitet!

Är verkligen laddad med massa energi o ideer!
Och har en del roliga saker att se fram emot.


Imorgon ska leran hämtas på pysselaffären:)

På måndag startar träningen hos sjukgymnasten. Min fot o ben har krånglat ett jättebra tag nu, så hennes ide var att träna upp benet och då kunde vi även ta ryggen o magen föreslog hon. Ja! Självklart vill jag det!

Efter träningen har jag tillgång till bastu och bubbelbad. Gissa om jag vill bubbla?!:)

Har även skrivit in mej på kurs, en grundkurs i InDesign. Längtar, ska bli jättekul!

Och i April skall jag o min tjejkompis Anna, ha en heldag i Göteborg med god mat o shopping för att sedan bli sminkade o fotade av min underbare kompis Fredrik! Han e superduktig! Så det ser vi fram emot mest nästan. Här kan ni bland  annat kolla in vilka fina bilder han tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0