Tiden går såå fort!!

Vart tar tiden egentligen vägen??
Har så dåligt samvete för att jag knappt vart ngt med min Lova nu när jag e sjuk.
Har verkligen inte orkat ngt.

Hon e så snäll o världens bästa unge:) Pratar för fullt hela hela tiden. O sjunga det älskar hon:)
Ibland hör man när hon leker på sitt rum att hon sjunger santa lucia, eller små grodorna hihi.
Jag sjunger välidgt mycket för henne, o varje kväll brukar vi antingen läsa en liten bok eller sjunga. Det är såå mysigt:)

Igår var pappa o Lova på simhallen o när det kom hem sprang Lova in till mej till sängen o säger:
Mamma gå upp med dej! Mamma får en godis så mår mamma bra!

Man kan undra vart barnen får allt ifrån hihi. Är verkligen en sån rolig tid nu.
Här om dagen när vi satt och åt säger Lova:
Mamma jag har en liten bebis i min mage! Hon heter Ella!
-Oj har du det!;)
- Ja det har Annkatrin sagt. (dagisfröken)

Man kan inte annat än att skratta o le, o bara älska sitt underbara barn.


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hejsan!! Gud min lilla snutta...vad hon är sööööt. Snacka om förändring=)) Min lilla älskade prinsessa=)) Puss Cilla

2009-02-24 @ 18:31:54
URL: http://hundraprojekt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hon är så söt er lilla tjeja.

2009-02-26 @ 12:45:59
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0