Sög i shoppingtarmen idag:)

Hehe så länge har jag vart utan att shoppa....
Vilket e inte alls länge kan jag meddela.
Skulle nog aldrig klara av ett shoppingstop!

Var i Åskloster idag de skulle visst ha en outlet med möbler o inredning.
Meen blev besviken, de hade inget speciellt alls.

Men köpte en fin hjärtskål Ditt o Mitt



2 Pippifåglar blev det med


Såklart blev de mer shopping. For till Serholt outlet. Ojoj farligt jue!!
Aldrig vart där innan så det blev en hel del inköpt:)

Bland annat Turkosa ljuslyktor för 19 spänn


Bokstäverna kommer från Hemma Hos Haglunds i Gällstad

Blev en tvättpåse o en skopåse  med


Sorry för kass bildkvaliteeeee.

Sov gott kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilka härliga inköp.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Kram Sandra

2009-03-02 @ 09:02:21
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Anna - Hundra kvadrat

Vilka fina tvätt- och skopåsar!



Tack för din kommentar inne hos mig förresten :)

2009-03-02 @ 13:44:26
URL: http://hundrakvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0