Blev utmanad av kära Hanna


1) Fyra Favorit -TV-program;
*Tomas &Simon Design
*Bygglov
*Law &order



2) Fyra saker jag gjorde i går;
*Låg i sängen med feber
*Låg på soffan med feber
*Gjorde ingenting alls
*Va sjuk



3) Fyra saker jag ser fram emot;
*Tjejdag i Gbg med min mor, ska på Orkideutställning:)
*Tjejdag med Anna i Gbg, ska bli sminkade o fotade.
*Datakursen i mars
*Våren med massa sol



4) Fyra favoritrestauranger;
*Johns Place- Vbg
*Thai Silk-Borås (Rekomenderas starkt, kolla thaisilk.se)
*
*


5) Fyra saker på önskelistan;
*Att renoveringen blir klar NUU så man kan leva normalt igen
*Att nära o kära håller sej friska
*Att jag hittar ett jobb jag trivs med
*En härlig semester med familjen, eller bara jag o mannen



6) Fyra personer jag utmanar
*Silla
*Linda Ludvika
*Linda Borås
*Den som vill;)

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Kul läsning!



Kram Karin

2009-02-28 @ 12:19:41
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0