Kära tomten...

Önskar mej ingenting faktiskt. Eller JOO att alla ska få vara friska och tillsammans. Önskar med att mina föräldrar bodde här, saknar dem så otroligt mycket......
Och ett syskon till Lova....
Ett fadderbarn hade vart fint att ha. Det har jag o mannen pratat om länge nu. Kanske skulle ge oss det i julklapp o dessutom göra ngn mer glad.

För övrigt finns det ju alltid "vill ha" saker. Materiella ting som gör en lycklig för en stund. Drömma ska man.
Jag är glad över allt jag har i mitt liv.

Men här kommer iaf en "vill ha ngn gång lista" som jag ska köpa mej den dagen jag har pengar till det;))

¤ 4kantiga tallrikar som bland andra Fina Anna har,  i bloggen http://starwoman.blogg.se/category/dukningar.html
Hon dukar alltid så fint!

¤ Ansiktsbehandling, alltid kul att gå på och behövligt!

¤ Fotvårdsbehandling, verkligen behövligt för mina fula fötter.....

¤ Fint porslin från Indiska i turkos eller orange...

¤ Runt köksbord i valnöt från EM, kul med runt bord.

¤ Digital systemkamera SÅKLART, för att kunna ta massor av bilder på Lovan

¤ Bred ring från OXXO, de har finfina smycken.



¤ Brunt överkast.

Jaa listan tar aldrig slut... Men jag stannar här.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Ska hälsa, åker dit den 22a igen. Sen är vi där över jul och åker hem den 25 då vi firar jul hos Ds föräldrar. Blir säkert någon tur bortåt Gislaved i mellandagarna, får höras av , vore skoj att ses snart! Ja, han är nog det va.. :) Kram

2009-12-18 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0