Jippiii!!! Lusten är tillbaka, starkare o mer än någonsin!!!

Äntligen har jag fått lust att skapa igen! Mår som bäst då, när man får uttrycka sej fritt genom att skapa.
Så nu är scrappandet igång igen. Går knappt gå in i pysselrummet, ligger papper sorterade efter färg på hela golvet o grejer överallt:) Men jag stortrivs här i mitt lilla rum bland alla mina papper o stämplar hihi.

O på Måndag ska jag måla, längtar! Första gången på några år nu! Ska börja på en verksamhet som just på måndagar målar. Det kommer en konstnär dit som man målar med. Kan det bli bättre?:) Behöver jag säga att jag är överlycklig?

Har gjort massa kort. Här kommer några smakprov. Jag bara älskar allt med ugglor inom scrapping;)
Vilket kort gillar ni bäst? För ni är ju några som kollar bloggen varje dag;) 











 






O såklart är allt gjort av mej;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fina kort. Hade velat se dem i ännu större format :) men gillade nog kortet med ugglorna på ;)

2009-04-05 @ 08:30:41
URL: http://oliversmamma.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Sv: Tack så jättemycket för ditt gästboksinlägg på min hemsida :-) Och guud så söta kort!!

2009-04-05 @ 09:14:23
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Du är ju superduktig! =)



Ha en bra dag! Kram /Katta

2009-04-16 @ 16:18:14
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Marita

Oh tack, vad roligt ni gillar korten:D

2009-04-19 @ 01:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0