Tavlor, vart köper man dem?

Vi har vart utan tavlor i 1år! Hittar inget som passar vår stil o de möblerna vi har. Så tomt på väggarna o det ekar i vardagsrummet.
Nu får det vara nog, sagt och gjort!
Gick en runda på Village, o hittade ett jättefint hösttyg, som de häftat upp på gamla tavlor. Så najsigt. Vill ha...
Köpte tyget  som nu ligger  o väntar på pappa, som lovat fixa ihop 2 ramar:)




På väg hem från stan fick jag ett litet infall att gå på Gallerix. Vad hittas om inte 5 tänkbara tavlor!
Jag har gått in o ut det senaste året utan några tänkbara tavlor o idag hittar jag massa! Så typiskt.

Vill ha varma färger o då visar den trevliga tjejen i kassan en fin tavla. Måste fundera, för tycker den var dyr. Den är ju enorm!!! Den kommer ta upp typ hela väggen.

Jag o mannen här hemma åkte ner o kollade på den igen, han tyckte den var jättefin! Meen den va ju inte alls så stor som jag fick för mej... Lite besviken nästan att den inte var större... 88*88cm

-Den får du i födelsepresent! Säger han:) Gissa om jag är glad. Den spikases upp direkt när vi kom innanför dörren:)

Kolla in så fin den är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0