Födelsedag...

Ja, ja, ja, Jag har fyllt år.... Gillar inte att fira min födelsedag.
Faster med familj o farmor kom ner o mina föräldrar. Farmor har aldrig vart här så var jättekul att hon villa komma med.
Hoppas hon är glad att den fina kristallkronan äntligen hänger uppe, efter som sagt 10 år i förrådet.

Fick lite presentkort på Hemma hos Haglunds:) weeee. Kliar i fingrarna. Vad ska här väljas, vita rosor från SIA, i tyg ( låter säkert 80 tal, men de är suuuperfina, ser verkliga ut, till o med med taggar!) eller ett stort fat med sånt där lock i glas. Typ tårtfat. Ska ha julkulor där i på julen... Svårt val, vill ha båda.


Av mor o far fick jag välja, jag valde från samma affär såklart.
Det blev prylar till hallen. Hallen som aldrig blir klar, Som ännu är under  "ideer" i hempärmen...
Vet presis hur den ska se ut.
Vita medaljongtapeter med  byrå som redan är på platsi valnöt. Över byrån ska där hänga våra fina bilder. sk, skrytvägg som oxå många kallar det.
Slå ut klädkammaren helt o sätta upp skjutdörrar i valnöt. Lägga fint golv. Sen är det klart. o På byrån står såklart de nya prylarna jag fick välja. Tänk med vita rosor i:)

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0