Drömmen, Brickbordet till vardagsrummet, med knackad bricka...

Har önskat mej det så länge, har sett ett , kan ej minnas vart alls. Och, NEJ det är inte från Indiska.
Pappa fick ett uppdrag att snickra ihop ett. Min pappa är så enormt duktig på att snickra, måla, o allt annat man gör med händerna. Har nog fått mitt pysslande från han;)

Köpte en jättefin bricka o drömmen var igång:) En morgon ringer pappa o frågar om brickan får lov att vara rund...
Njae helst 4kantig för det har jag ju redan köpt. Han såg ett nämligen på Netto av alla affärer. 300 spänn o helt ok.

Åkte o kollade, de hade 1 kvar. Köpte det. Det är helt ok faktiskt, nöjd med det.

Jag vet på det ska det stå fina lyktor i mina färger, röd, orange, brun, vinrött.
Har inga hemma så än så länge har det få bli lite annat trams på

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så coolt !!!

2008-09-18 @ 19:44:43
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0