Yeees...tror vi bestämt oss!?

Vi ska renovera sovrummet och STORA hallen. Jippie!!

Har bestämt att Sovrummet ska gå i färgerna VITT, BRUNT och TURKOS.

Det blir en fondvägg i ljus turkos. Och övriga väggar i pärlemovitt. OM vi nu inte ångrar oss o hittar några andra tapeter.
 
Ngn med andra tips på tapeter i dessa färger så är det välkommet;)

Tycker detta är så fint, men lite väl mkt färg...




Hallen blir i VITT,VALNÖT, och SILVER.

Har lite svårigheter o bestämma skjutdörrar bara, de från mio passar ju inte så det blir måttbeställda. De finns ju oändliga kombinationer....

O tänk ett litet dressingroom;) Weeee;)

Tror i vilket fall det blir jättefint;)

Undra bara vem som ska fixa allt åt oss.... det är en annan fråga, då ingen av oss kan annat än riva tapeterna.
Tycker det syns så mkt på vita tapeter om man ska greja o klistra o det kanske inte blir bra.

Sov gott vänner, nu ska jag ta ut nybakat bröd ur ugn mitt i natten hihi.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hejsan tjejen min! Det är klart att ni kan tapetsera klarar jag och gubben av det då kan ni det oxå!! Annars får ni vänta tills vi är klara så kan vi komma ut och hjälpa er, dom helger R är ledig. Kramisar din Cilla pussa min lilla prinsessa!

2008-10-07 @ 14:15:07
URL: http://hundraprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0