Oj så dålig jag vart på att uppdatera....

Har inte suttit mycket på datorn sen lillen kom. Minns inte om jag berättat vad han fick heta. Billy blev det!
Efter velande mellan 2 namn fick det bli det. Känns bra.
Han är go vår bebis som nu redan är 6 månader. Och Lova fyller redan 5 nästa månad! Vart tar tiden vägen??!!??

Julen hos oss vart lugn och fin. Som överallt i Sverige hade även vi Kallt och mycket snö. En underbar vinter och jul helt enkelt.

Nu är det redan Mars och vi längtar till våren. Men snart kommer den, det går ju så fort allting. Man börjar lite smått sommarplanera, mycket vill man så vi får se vad man hinner med.

I Februari döptes vår kille, det var en fin cermoni med alla nära och kära. Bakade lite cupakes och Världes duktigaste Silla gjorde världens som vanligt finaste smögåstårtor.
Här kommer bilder:

 
 


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Oh, så gott det ser ut!

Kul att du gav mig tips om canvastavlor att beställa. Tack! Jag ska först tapetsera mitt vardagsrum, men sen blir det nog en canvas med tapet i sovrummet också!

Ha det så gott!

Ingegerd

2011-03-17 @ 21:19:15
URL: http://vildaochtama.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja nu får det allt bli lite ändrig här vännen, mer inlägg !! ;) Kakorna ser hemskt goda ut...

2011-04-19 @ 11:43:44
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0