Känns som en söndag...

Idag var vi på dop. Brukar det inte oftast hållas på Söndagar? Kanske därför det känns som just Söndag idag.
Det var Mattias systers barnbarn som döptes. Lilla Alva, så underbart söt hon var! En jättetrevlig dag med mkt folk o underbart väder med.

Lova ville redan åka upp till bebisen igår på stört;) Tänk att vårt busfrö redan fyller 3 år! Förstår verkligen inte det...
Hon e nog inne i en mamma-period igen. Mamma ska göra Allt, o då menar jag ALLT. O då får verkligen inte pappa komma nära. Jaja en dag blir hon pappig med;)

Har vart helt underbart väder ett tag nu. Man blir alldeles pirrig i magen. Här försöker vi njuta så mkt som möjligt av solen o vara ute mkt i det fina vädret. Ta med mellanmålet ut i sandlådan, de e mysigt det:)

På kvällen vart vi en runda hos vår vän Glenn o hans dotter Ida, tjejerna busade för fullt.

O sedan åkte jag för första gången i mitt liv raggarbil! HIHI. Vilken känsla! O va fin den var! WOOW, det blev man oxå pirrig i magen av. Fattades bara ljummen kväll o öl. Tack sötaste Hanna för trippen. Nu får du lära dej att köra den, så vi kan trippa i sommar hihi.


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha säg inte raggarbil, säg amerikanare ;) jag vill inte vara raggarbrud haha !! PUSS

2009-03-23 @ 16:19:50
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0