. . .

"Jag saknar att sminka mej i badrummet, samtidigt som du smakar på en öl o fyller i din mascara jämte mej.

Jag saknar våra tjejiga ta en öl o råka bli lite full o gå ut.

Jag saknar att äta lunch med dej på stan o snacka o skratta.

Jag saknar att impulsshoppa med dej som bara vi kan.

(Jag saknar tiden då man kunde leva på nudlar ngn vecka för att veta att man haft superkul veckorna innan.

Jag saknar att gå ut på Åsen o dansa till Pernilla Wahlgren live! Dela taxi med en ful kille, äta pommes i ugnen på natten.)

Jag saknar sommaren solen o dej!

Vill att du ska bo här Min Anna!"



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint skrivet till Anna !!!

2009-03-23 @ 16:20:11
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0