Detoxmat e god mat!

Tänk att det ska vara så dyrt att äta nyttigt. Speciellt ekologiskt med! Men äta bör man ju, o maten har inget pris brukar jag säga iaf.
Har ju skaffat mej en alldeles egen hylla i skåpet med sån mat som jag tycker om. Massa nötter, fröer, fikon, bönor o annat gott. Mattias e inte ett dugg för sån mat o låter mej behålla min "kanin"-mat för mej själv.

Har läst boken du är vad du äter, av hon Gillian, som oxå hade det programmet i tv innan den svenska versionen började. Usch  vad äcklad man blir av allt man stoppar i sej egentligen! Så har köpt hennes receptbok med o ska försöka mej på denna mat ett tag o se hur det verkar på kroppen.



Så vad tycks om min nya diet? Ser bra ut på bild iaf hihi. Hoppas man kan leva efter den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0