Tjejkväll på färgtema

Äntligen vart kvällen här! Det fanns 30 platser och jag haffade 2.
Jag och min kära mamma skulle på tjejkväll på färgtema. halv 7 var vi där. När man anlände fick man en goodiebag, värde 300. Den innehöll 3st Elle magasin, vattenflaska, t-shirt, penna, ficklampa, färgblandare, rabbatcheckar mm.

Vi fick en god macka o dricka o sen lyssnade vi på en florist som pratade massa inspiration och visade lite grejer hon gjort.

Sen fick man mingla fritt. Jag o mor provmålade med olika penslar o rollers, för att se skillnaden.
Sen tapetserade jag för första gången. Gick jättebra. Sen fick man god äppelkaka o cider.
O det vart en lyckad rolig kväll o väldgt kul att umgås med mamma själv och hitta på saker som förr i tiden.
Sen åkte vi hem o drack lite vin o kollade igenom alla kataloger vi fick.

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Gud, vad roligt :) Jag skulle också vilja gå på en sån inspirationskväll för tjejer. Lite avundsjuk är jag allt... ;)

Kram Therese

2008-11-07 @ 07:41:01
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0