Kära mor

Min kära mor fyllde år i veckan, och denna helg var planerad sen länge. Inget med det för här hemma ligger Lova i kräksjuka, så de vart bara vända bilen och åka hem med allt igen...

SUUUCK! Alltid när det planeras så ska det gå åt skogen. Men vad gör man. Allt för sitt barn såklart. Så vi har mys hemma, så gott det går.

Mamma!
Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förståss om alls våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för besöket i min blogg! Hero Arts hittar du hos till exempel www.kortmakaren.se



Pyssla lugnt!

2010-01-24 @ 05:25:30
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Tina

Stackars liten! Hoppas det är på bättringsvägen?



Ja, det kanske kan stämma. Hehe. Det var tider det. :) De skulle jag allt vilja se! :)



Hoppas ni mår bra annars, kram.

2010-01-25 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0