Köp-stopp

Igår åkte mamma o pappa hem efter att ha varit här hos oss ett tag.
Oj så tomt det blev...
Men nu äntligen är det klart här hemma. Så går mest runt o bara myser här hemma o trivs:)

Så kom jag på att nu har vi allt, allt i hemmet. Så nu sätter jag köp-stopp på mej själv. Inga mer saker ska inköpas till hemmet. På ett jättebra tag nu.

Utan ska istället satsa mer på mej själv. Ska komma igång igen med mej själv. Komma i form o ta hand om mej själv mer.
Så saker till mej själv får jag faktiskt handla;) Kläder o smink.

Rensade en hylla i skafferiet igår o laddade med detoxmat. Sesamfrön, naturella nötter, fikon o massa nyttigt. Mumms.

Igår färgade jag håret. Såndär färg med slingor. Färgen blev jättebra, mörkbrun.
Men skulle verkligen skippat slingorna! Blev guld, röda slingor... Gillar inte hårfärg med ngt som helst rött i.
Dessutom var det inte enkelt att lägga slingor på sej själv, blev inga markerade utan ser mest ut som hela överhåret är i annan färg. Grrrra

Frisören nästa kanske? Ja varför inte, för det var ju inte köp-stopp på mej själv. Blink-blink;)

Här ute är underbart soligt väder idag, klarblå himmel o vårkänslor. Ska hämta min gullunge snart, packa en fikakorg o va ute med henne o leka i det underbara vädret.


Längtar så väldigt till tjejhelgen med Anna, ska bli superkul att bli sminkade o fotade o bara vara.
Kanske blir det hotellövernattning med. Hade vart super. Tror vi behöver en helg med varann nu.


Ha det gott o ta hand om varann.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hhärligt när hemmet är klart.

Ska ni fotas i studion i Gbg kanske ?? kram

2009-03-20 @ 10:27:32
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0