Mörbultad

Idag var jag på min massage jag fick i present. Skrek där inne, det gjorde oont, men var så skönt samtidigt o nu efteråt.
Vill mer, vill mer. Synd det är så dyrt, hade behövt gå 1 gång i v sa hon. Massa knutor aj aj aj.

Var en sväng på djuraffären med L o mor idag. Så söta kaniner de har. 6v var den minsta, så söööt o mjuk.
Sen vart vi o handlade ljung och kolblomma, eller vad är det den blomman heter? Köpte en liten hjärtformad skylt o skrev dit höst med.

 



Vi gjorde hemmgjord pizza på kvällen. Mums.Mysig dag.

Trevlig kväll på er. KRAM

Kommentarer
Postat av: Beatrice Hallin (musli)

Prydnadskål heter den om jag inte minns helt fel!

Ska bli kul att se hur den här bloggen utvecklar sig!!!!

2008-09-24 @ 20:40:53
URL: http://fulhuset-blir-finhus.hallinarna.se
Postat av: Marita

Ja det kanske det heter, så lätt var det ;)

ja kika du in, hoppas att det utvecklar sej till ngt positivt iaf;)

2008-09-28 @ 00:53:27
URL: http://tusenideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0