Nya tapeter från Sandbergs.

Visst är de hur mysiga som helst dessa tapeterna som kommer från Sandbergs.

Det knasiga är att den breda bården är separat så det är ingen hel tapet, o det gör ju oxå att det blir så mkt dyrare. Men säg vilken liten tjej som inte vill ha ett sånt mysigt rum!


Jag blev däremot väldigt inspirerad av Duracellmamman o hennes trevliga blogg. Hennes dotter har en ljuvlig randig tapet som fond.

Vill ha, vill ha och kanske kan lykas få tag i den med med lite hjälp av Annica;) *fjäskar*

Tänk den som fond, med en jätte, jätte, jätteljus Väldigt ljus rosa, i övriga rummet.

Och alla Lovas söta möbler till det.


Önskar nästan jag var barn själv, för jag vill ha min Lovas fina rum. Hihi. Allt för Lova, Det finaste till det finaste man har, såklart;)




 

Kommentarer
Postat av: camilla

jättefin! :)

2008-10-31 @ 21:29:39
URL: http://nakenfis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0